8 Eylül 2015 Salı

ŞOK! ŞOK!.. ÇÖZÜM SÜRECİ İTİRAFLARI VE SUÇLULARDAN "VİCDANİ HESAPLAŞMA" SORULARI


YORUM;  ELEŞTİRİ VE KATKI:
ÖZGÜR GÜNDEM GRUP  08.09.2015   Gruplar  Kime: Ozgur_Gundem@yahoogroups.com
Geçen Cuma...
Yani en az üç gün önce.
Peki Dağlıca‘daki çatışmalar ne kadar zamandır sürüyor?
Dün değil, biraz dikkatli bakın, gazete okuyun lütfen.
Aslında hiçbir zaman tam olarak durmadı.
Ara ara, zaman zaman çok şiddetli şekilde aylardır.
Nedense herkeste bir şok olmuş, şaşırmış havalar var.
Numara çekmeyin, lütfen.
Haftalardır, bölgede her yerde çatışmalar var.
Ve bu böyle devam edecek. Başka şehitler de olacak. Neden böyle oldu peki?
Cumhurun başkanı açıkladı.
PKK Çözüm Süreci boyunca yığınak yapmış.
Ben bunu Türkçeden  Türkçeye çevireyim.
Halkı keleğe getirmişler.
AKP liderlerini kandırdıklarını düşünmüyorum.
Onlar da göz yummuşlar, sorunları ötelemek, zaman kazanmak uğruşan katlanmışlar.
Türkiye Cumhuriyeti’nin birlik ve bekası üzerinden politik taviz vermişler.
Başka neyi açıkladı?
400 milletvekili olsaymış, anayasa değişikliğiyle herkes silah bırakacak, birbirine sarılacak, ilahi bir uyum içinde dans edecekmiş.
Adam senin hiçbir yasanı takmıyor kardeşim.
Sen yasanın feriştahını çıkarsan da takmayacak.
Zaten takmayacağını da bağıra bağıra söylüyor.
Kendi kendine gelin güvey olan sensin.
Fidyeciyle, soyguncuyla, rehinciyle, gaspçıyla görüşme olur elbette.
Nasıl teslim olacağını görüşürsünüz.
İngiltere IRA‘yla görüştü, peki neyi görüştü?
Kuzey İrlanda‘nın özerkliğini mi, bağımsızlığını mı görüştü?
Demokratik özerklik mi görüştü?
Hayır, teslim olmak için yol arayan IRA liderlerine bir teslim olma yolu göstermeyi görüştü.
Tekrar hatırlatayım.
Oslo Süreci mesela.Bu size bir şeyler hatırlatıyor mu?
Doğu Perinçeğin Apo’yla gazeteci sıfatıyla görüşmesine benzemez, şakası yok.
Hükümet bölücülerle birinci elden siyasi taleplerini müzakere ediyor.
Peki ya Stratejik Derinlik. Bunu da ben dötümden uydurmadım.
Bu boku ortaya koyan eski Düş İşleri Bakanı, şimdiki yetkisiz sorumlu Başbakandır.
Peki BOP nedir? Büyük Ortadoğu Projesi. Bir de bunun EBOP olan şekli vardı.
Genişletilmiş, Büyük Ortadoğu Projesi. Bunları da ben dötümden uydurmadım.
Bu proje kapsamında küsurat ülkenin sınırları değişecekti.
Bu projenin eş başkanı şimdi Cumhurun Başkanı.
Ve hepinize bir sorum var. Ortadoğu’da mevcut sınırlardan şikayeti olan kimdir?
Türkiye mi?
İsrail mi?
ABD mi?
İran mı?
Hangi ülkeyi artık kendi sınırlarından savunmak imkansız olmuştur?
Bunca hengamede hangi ülkenin sesi soluğu çıkmıyor.
Ve sütre gerisinden sessizce Müslümanların kapışmasını keyifle izliyor.
Hangi ülke bütün bu hengameden rahatmış olabilir?
Bir de Neo-Osmanlı var. Bunu ben mi dötümden uydurdum.
BOP projesine Türkleri kendi ayaklarıyla dahil etmek için bundan daha güzel bir yem konabilir miydi?
Milyon kere yazdım, sapık tecavüzcünün elma şekeridir Neo-Osmanlı dedim.
Bütün bunlar hep vardı. On yıldır AKP liderleri bunları bağıra, bağıra söyledi, halk dinledi.
Dört genel seçim, bir referandum, bir de cumhurbaşkanlığı seçimi oldu.
Bunlar  hep soruldu. Ve halk oyladı ve onayladı.
Peki şimdi şaşırıyormuş gibi yapmanın anlamı nedir?
Masummuş gibi saf saf gözlerinizi kaçırmayın.
Siz yaptınız, siz ettiniz. Bedelini elbette ödeceksiniz.
Siz demokrasiyi çocuk oyunu mu sandınız?
Kullandığınız oyları pusulalarını pazar alışverişi listesi mi sandınız?
Oraj POYRAZ (cimcime@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc /mehmet_yazici@runbox.com / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
***
FW: "ÖNCE VATAN" YORUMSUZ... From: kalkanoz@windowslive.com,Subject: "ÖNCE VATAN" YORUMSUZ... Date: Mon, 7 Sep 2015 19:37:05 +0300


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder