30 Mayıs 2018 Çarşamba

Milli Görüş Camiası ANA AKIM Partisi Lideri, Cumhurbaşkanı Adayı Temel Karamollaoğlu'ndan, gündemi sarsacak "Çok Cesur İddialar ve MÜTHİŞ İTİRAFLAR" 29 Mayıs, SP Milletvekili Adayları Tanıtım Toplantısı

Temel Karamollaoğlu'ndan 15 Temmuz iddiası: AK Partinin yüzde 70'i içeri girer
Saadet Partisi’nin Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu dün İzmir’de milletvekili adaylarının tanıtıldığı toplantıda konuştu. 
Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Adayı Temel Karamollaoğlu; Partisinin "İzmir Milletvekili Adayları Tanıtım Toplantısında yaptığı Konuşmada çok cesur açıklamalar yaptı ve özellikle 15 Temmuz konusunda müthiş iddialarda bulundu. İşte, Temel Karamollaoğlu'nun iddiaları: AK Partinin yüzde 70'i içeri girer Temel Karamollaoğlu'ndan 15 Temmuz iddiası: AK Partinin yüzde 70'i içeri girer. 16 sene iktidarda kalan bir partinin problemleri çözemeyeceğini ve gerilemeye başlayacağını söyleyen Temel Karamollaoğlu şöyle dedi:
'MİLLETİN HIŞMINA UĞRAR'
“İktidarın kendi iradesiyle ‘Benim pilim bitmiş kenara çekilmem kendimi yeniden dizayn etmem lazım’ demesi lazım. İktidardan ayrılacak, oturacak ve ‘Ben nerede hata yaptım’ diye düşünecek. Sonra yeniden ayağa kalkmaya çalışacak. Ama ‘Ben iktidarda kalacağım’ diye ısrar ederse milletin hışmına uğrar.” 15 Temmuz darbe girişimine değinen Temel Karamollaoğlu, “15 Temmuz kalkışması ile de mücadele edemediler. İşin içine giremiyorlar çünkü fazla girdikleri zaman kabak başlarında patlıyor. Ciddi manada bu meseleyi ele alırlarsa AK Parti’nin yüzde 70’i içeri girer. Bu kadar çelişkilerle donatılmış bir yönetim Türkiye’nin başına hiç gelmedi” dedi.
'YÖK KALDIRILMALI'
Konuşması bittikten sonra sosyal medyadan kendisine yöneltilen soruları da yanıtlayan Saadet Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nı eleştirerek, YÖK’ün kaldırılması gerektiğini savundu.
İNGİLİZ EŞİ İLE ETKİNLİĞE KATILDI
Saadet Partisi Lideri Temel Karamollaoğlu eşi Ayşe Yasemin Karamollaoğlu’nun İngiliz kökenli olmasından dolayı ailesine hakarete varan sözler sarf edildiğini belirterek şöyle konuştu: “İngiltere’de üniversite eğitimi aldım. Orada eşimle evlendim. Kendisi bana en büyük destek veren kişi. İnancında ve yaşantısında çok titizdir. hem Müslüman hem de Türk vatandaşı oldu. evleneli 53 yıl oldu. Benim çocuklarımın çoğu 50 yaşının üzerinde. Bunu gizleyecek halim de yok.” Temel Karamollaoğlu eşi ile birlikte partisinin bir etkinliğine katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder